Travel blog of Walter (Australia, New Zealand and South-East Asia)

Travel blog Walter

Hey, Hierbij zijn jullie allemaal toegevoegd aan mijn blog voor de grote reis. Dit is een korte test om te kijken of alles werkt. vanaf 28 December zal ik beginnen met het toevoegen van nieuwe verhalen en foto's. Groet, Walter ----------- Dear, Hereby you are all added to my blog on which you are able to follow me and my adventures during the journey through Australia, New Zealand and South-East Asia. This email is just a test version. Starting from the 28th of December I will add new stories. Thank you for following me on my adventure. Regards, Walter

Reacties

Reacties

Meint&Anita

Hoi Walter,

Hij doet het hoor! We zullen je verhalen met belangstelling volgen. Sterkte met het koffer inpakken.

groetjes,
Meint en Anita

Bruno

Good look pimples

opa sneek

het travelblog werkt walter,
Dat kunnen we van jou het komende halfjaar niet zeggen, althans niet in loondienst
goede reis en behouden thuiskomst

Mart

Mr.Walter! Kijk je bent weg en Danad gaat meteen bestellen! Maar je krijgt de hartelijke groeten van Elena en of ik je een zoentje wil geven...naja dat laat ik wel aan die leuke dames in down under over. Je weet wel welke ik dan bedoel :)...Goede reis, veel plezier en kom niet te snel terug, voordat je het weet ben je weer om 12:15 soep aan het halen ;)

wendy vermonden

Hey Walter,

Veel plezier tijdens je prachtige reis. Ik ga je verhalen zeker en vast regelmatig komen lezen. Veel plezier en hopelijk mis je men vervelende telefoontjes over samples niet te veel :-)

Groetjes

Jan en Alberta

Hoi Walter,

We gaan je volgen hoor. Maak er een fantastische reis van.

groetjes,
Jan en Alberta

Katleen

Walter,

een héle leuke reis morgen! Geniet er met volle teugen van, dit maak je maar 1 keer mee!!

gr,
Katleen

mama

Lieve Walt, moest wel even een traantje laten toen je de hoek omging. maar ik gun je deze wereldreis van harte. Geniet, geniet, geniet!!!!!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!