Travel blog of Walter (Australia, New Zealand and South-East Asia)

Dag 3 - Day 3

Hey,

Gisterenmorgen net voordat we wilden vertrekken naar het strand is het aardig misgegaan. Ik kreeg krampen in mijn benen en handen (ik kon mijn vingers niet meer bewegen) en was aan het hyperventileren. Gelukkig was Sander erbij en konden we snel met de ambulance naar het ziekenhuis. Hier kreeg ik extra zuurstof en extra vloeistof toegediend waardoor alles uiteindelijk weer goed kwam. Ik voel me nou nog niet 100% maar met nog een paar dagen rusten komt alles wel weer goed.

Door bovenstaande zal het misschien even langer duren voordat er een nieuwverhaal op het blog verschijnt.

Nu zijn jullie weer op de hoogte en gaan wij nog even relaxen.

Gelukkig nieuwjaar!!!!

Walter

Reacties

Reacties

Bianca

Hoi walter dat is even schrikken en balen ik hoop dat je gauw op knap.
Groetjes bianca

opa sneek

even een lelijke tegnvaller Walter, maar gelukkig gaat het weer wat beter. Goed rusten, Je hebt er nu de tijd voor.Fijn dat je maatje je zo geholpen heeft.

Kop op en over een weekje ben je het weer vergeten.

'a propo GELUKKIG NIEUWJAAR VOOR JULLIE BEIDEN.
EN MAAR VEEL GENIETEN DIT JAAR

Meint en Anita

Hoi Walther,

Tjonge, dat was me wat, kwam dat door al die vermoeidheid van de reis denk je? Of heb je niet van de dokter gehoord waar het van kon komen? Dan ben je nu inderdaad wel aan een beetje uitrusten op het strand toe. Dus veel relaxdaagjes daar maar en ook voor jullie nog gelukkig nieuwjaar!

groeten,
Meint en Anita

Bert

Hallo Walter,

De beste wensen voor 2011, en laat je moeder niet elke keer zo schrikken als je op reis gaat, voor je het weet pakt ze het eerste vliegtuig naar Sydney. Veel plezier op je rondreis ik ga het zeker volgen en plaats ook eens wat foto's.

Bert

Mark

De beste wensen voor jullie beiden!
Het was zeker wel 'heel erg gezellig' geweest met de nieuwjaarsviering in Sydney ;-)
Nou, even lekker chillen nu hè!
Groet,
Mark

Annelies

Hee Walter,

Balen zeg, zo'n hyperventilatieaanval is geen pretje. Paar daagjes rustig aan doen maar!
Jullie in ieder geval een heel gelukkig nieuwjaar!!!

Groetjes van ons allemaal.

P.S. Heb je de rebus al opgelost?

mam

Je hebt vanavond telefonisch beloofd dag 4 en 5 te plaatsen. Nog niet gezien! Veel plezier en een mooi uitzicht bij het beklimmen van de brug in Sydney. Neem vanaf vrijdag maar een bounty op dat prachtige eiland. Ik ben jaloers, heb even gegoogeld, Wauw!!!!!
Dikke kus, ook voor Sander

Melanie Muir

No chocolate decorations on the desserts, someone is slacking!! I hope you are having a wonderful time

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!