Travel blog of Walter (Australia, New Zealand and South-East Asia)

Dag 8 - Day 8 foto's/pictures

Hey, Vanochtend werden we wakker, op ons extra kingsize bed, met een zonnetje. Buiten was het 26 graden en ideaal weer om de omgeving te gaan verkennen. Zou je denken, alleen hier is niks te beleven. Daar hebben we natuurlijk zelf voor gekozen en het maakte ook eigenlijk niks uit. We hebben gewoon maar weer gerelaxed en bereiden ons voor op de reis naar Fiji. Omdat ik verder niks spannends te melden heb vandaag stuur ik de link naar de foto's. Klik op de link hieronder en geniet: http://picasaweb.google.com/walterpomp/Australie Groet, Walter ------ Dear, This morning we woke up, on our kingsize bed, with a sunshine. The temperature was beautiful and was 26 degrees. This should be an ideal weather condition to explore the surroundings of the part of Sydney we are in know. However there is really nothing to do, of course we made this choice ourselves and we are preparing for the trip to Fiji. Furthermore I have nothing exciting to do , so I will give you the link to the pictures. Please click the link below and enjoy: http://picasaweb.google.com/walterpomp/Australie Regards, Walter

Reacties

Reacties

Eric

Hoi Walter,
Zal wel aan mij liggen, maar ik kan die foto's niet openen. Goed idee om naar Fiji Eilanden te gaan. lekker relaxen op het strand met een reefer. Dat water in Queensland gaat nog verder stijgen, want ze verwachten weer een storm.
Geniet!

thom

eey,
walter srry dat ik nu pas iets schrijf,
had het een beetje druk met school.
Ik ga nu effe je fotos bekijken. Ben je al gebeten door een krokodil :P

Walter (voor Thom)

Hey Thom,

Cool dat je de verhalen ook leest! Hahah, nee ik ben nog niet gebeten door een krokodil, ik heb wel al een krokodil gebeten.

Succes op school en de groetjes aan de rest.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!