Travel blog of Walter (Australia, New Zealand and South-East Asia)

Dag 23

Hallo allemaal, We hebben de afgelopen dagen lekker gerelaxed aan het strand en het weer werkte super mee. Je kan hier spotgoedkoop lekkere dingen eten. Hieronder vinden jullie de echte aanraders en de dingen die je niet moet eten: Do's - double decker hamburger. Top of the bill, net alsof het uit de magnetron komt. - club sandwich. Altijd goed tijdens de lunch. - rijst met kip en groente. Lekker en gezond. Kortom bovenstaande gerechten beviel mijn 2 meter mannelijkheid wel. Don'ts - Pizza Hawai. Leek wel plastic. - English breakfast. Het leek wel of je puur vet aan het eten was. Voor extra tips over eten op Fiji, neem dan contact op. Echter was ik vandaag de gelukkige die weer naar de dokter mocht. Mijn gouden linkervoet is al een tijdje opgezwollen maar de afgelopen dagen begon het op een mooie rollade te lijken. Je weet wel, die voet waarmee ik tegenstanders omspeelde en snoeihard de bal mee tegen de netten kon schieten. Helaas moet ik nu antibiotica slikken en mijn voet omhoog houden. Straks hebben we genoeg weerstand opgebouwd dat we nooit meer ziek worden. Ik ga naar het strand met mijn medication en spreek jullie later weer. Groet, Walter

Reacties

Reacties

opa sneek

De medici zullen wel erg blij met jullie zijn. Het geld stroomt bij hun binnen. Gelukkig heb je je eigen "vleeshapje" meegenomen.(rollade)

Marco

Lekker stel zijn jullie!, had je niet wat antibiotica van Sander kunnen lenen? Had weer gescheeld in de kosten.
x

mam

Prachtige foto's Walt. Je moet alleen wel even melden dat je nieuwe foto's hebt gemaakt. Ik keek toevallig op op picasa. Mail komt eraan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!