Travel blog of Walter (Australia, New Zealand and South-East Asia)

Fiji, de eilanden - Fiji the Islands (nieuwe foto's, including new pictures)

Hey, Het is morgen eindelijk zover, WE GAAN NAAR DE EILANDEN! Morgenochtend om 10.00 uur vertrekken we naar Mana Island, na 4 nachten gaan we naar Malolo island en als laatste zullen we verblijven op Bounty Island. Met de eilanden heeft Fiji wereldwijd bekendheid gecreerd, de witte zandstranden en de helderblauwe oceaan. Ze hebben daar geen internet dus ik zal na 10 dagen de verhalen en foto's updaten. De afgelopen dagen sliep er een Zuid-Koreaan bij ons in de 'Dorm' waarmee we veel hebben opgetrokken. Hij had Engels gestudeerd in Nieuw-Zeeland voor 6 maanden, dus dat scheelde een hoop vertaalwerk. Ook heb ik nog een klein aantal nieuwe foto's gepost op onderstaande link: http://picasaweb.google.com/walterpomp/Fiji# (kopieer de link in de browser of klik op de link) ---------- Hey, Finally we will be heading to the islands tomorrow! Tomorrow morning at 10 we will be picked by a boat who will sail us to Mana Island. After our stay there we will leave to Malolo island and the last but not least will be Bounty island. These islands are world famous for the white beaches and crystal clear ocean. They don't have any internet on the island so after 10 days I will post some new adventures and pictures. I posted some new pictures on the link below: http://picasaweb.google.com/walterpomp/Fiji# (copy the link above in the browser or click on the link)

Reacties

Reacties

opa sneek

Het is te hopen voor jullie, dat het goed weer is op zee
en dat je niet zeeziek wordt. Ik weet ervan mee te praten.
Verder veel plezier op de eilanden en tot over plm 10 dagen

GOEDE REIS EN BEHOUDEN VAART.

Doei, doei

Willem

hheeeee Walter man,
Ik hoop dat het jouw tot nu toe goed gaat.
ik dacht er nog aan vandaag hoe zal het met Walter gaan. Van mijn kant uit ziet het er goed uit met wat je doet en de groetjes van :
Willem. ( Dobla )

Patricia

Hé die Walter, jij vermaakt je wel lees ik. Om het voor mij wat geloofwaardiger te maken dat je daar echt bent moet je jezelf ook een keer op de foto zetten, je staat er niet 1x op man! Ik wacht de volgende foto's met nieuwsgierigheid af en blijf je vermaken. Bye, Patrice

mam

Via de mail schreef je dat je blog vandaag bijgewerkt zou worden, maar tot op heden nog niets gezien. En zet nou ook foto's van jezelf op het blog, want de foto's die wij van jou hebben gezien in Australie en de fiji eilanden zijn echt tof. Trouwens ook boffen, dat jullie je tickets om konden boeken naar Nieuw Zeeland.
Het weer is hier slecht, ik zou zo met jullie willen ruilen, lekker snorkelen, relaxen en de ontmoetingen met de lokale bevolking en de vele backpackers uit verschillende landen vet gaaf.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!