Travel blog of Walter (Australia, New Zealand and South-East Asia)

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Walter

------- Dear reader, Hereby I would like to welcome you to my blog. This is the best place to stay up-to-date about my adventures. I will try to add a new story every couple of days with some new stunning pictures. You can follow my travel stories by clicking on the link in the email you receive when a new story is added. It is appreciated if you give your comments after reading the adventures or if you have seen the pictures, off course it isn't an obligation. Thank you for visiting my blog and we will keep in touch. Regards, Walter

Reacties

Reacties

Jacques

Beste Walter, heel veel plezier, 1 ding wilde ik nog even kwijt! Fijne collega ben jij! Mij al na zes maanden in de steek laten. Ik hoop dat je het tijdens je reis net zo naar je zin zal hebben als bij Dobla. Good luck and God speed.

Opa en Oma Ter-Apel.

Walter de vacantie zit er bijna weer op dan wordt het werken op een andere manier maar jullie hebben heel veel moois gezien en genoten endat vergeet je nooit meer . de groeten en tot ziens. oma en Opa Ter-Apel

Mam

Lieve Walt, na skype en email eindelijk weer eens een verhaal op je blog! We vinden het heerlijk dat je vrijdag weer thuis komt, want je bent zeker gemist.

In het begin van jullie reis, als 's morgens vroeg bij ons de telefoon ging, zjjn wij een paar keer flink ongerust geweest. Maar van de "downs" hebben jullie "ups" gemaakt. Klasse!

We hebben genoten van jullie avonturen en zijn supertrots.

Doorzetten en genieten dat is wat jullie heben gedaan en wij hebben vanaf de zijlijn mogen meegenieten.

Deze ervaring neemt niemand jullie meer af en in de toekomst zul je er veel profijt van hebben.

Het welkomscomitee staat vrijdag op schiphol.

Dikke tuut

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!